joi, 3 aprilie 2008

Suna ma mai tarziu,acuma sunt ocupat. Ocupat-preocupat si nu stiu ce sa iti raspund.
Sa ma prefac ca imi pare bine...sa ma prefac ca-mi pare rau...sa ma prefac ca sunt intr-o intalnire si nu pot sa vorbesc acum..sa ma prefac ca sunt bucuros ca aud glasul tau...N-am timp sa ma prefac sau mai bine zis nu m-am pregatit.
M-ai sunat pe neasteptate si nu stiu ce sa iti raspund.Nu stiu cu ce cuvinte sa umplu golul,nu imi trece nimic prin cap:vreau doar sa inchid,sa ma culc si sa imi trag patura peste fata.
Vreau sa dorm..sa ma trezesc din nou si sa ma culc la loc si pe urma dupa ce m-am trezit sa ma gandesc putin si sa te sun ca sa te mint.
Sa te sun sa iti spun ca mi-a fost dor de tine,sa te sun sa iti spun ca vreau sa ne vedem ..sa ma suni sa-mi spui ca te gandesti la mine,sa ne sunam,sa dam sms-uri,sa ne promitem ca ne vom vedea,sa ne facem planuri despre cum ne vom petrece impreuna si pe urma sa inchidem si sa ne sunam din nou.
Suna ma mai tarziu,caci asa cum ti-am spus,n-am chef de nimic.Suna ma mai tarziu si nu ma intreba de ce nu ti-am raspuns.
Si daca e sa fiu cinstit si daca tot am apucat sa iti raspund..mai bine nu ma mai suna niciodata.Pentru ca ma suni degeaba:am plecat si nu mai sunt aici...
Exact asa esti tu...

Niciun comentariu: